Kinesisk akrobatik

Idag vaknade vi vid tio ugefär efter en över tolv timmars nattsömn haha, så nu har vi anpassat oss lite mer efter dygnet haha. Vi började dagen med att shoppa lite på ett ställe som hette Silk Street. I början gick det lite trögt för mig för det hade inte alls mycket kläder för tejer, men efter ett tag hittade jag en hel del andra saker som jag är supernöjd med. 
 
På kvällen kollade vi på Kinesisk akrobatik, det var faktiskt ganska häftigt och vissa saker vi väldigt coola. Vissa såg dessutom ut att vara typ 10 år, han på stolarna nedanför till exempel. Så det var roligt att se. Efter det åt vi kvällsmat och nu ska vi snart sova, imorgon ska vi upp ganska tidigt för att åka till den förbjudna staden. God natt (för mig haha, klockan är ju bara 4 i Sverige). 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback