Dagens lista

Har inte hänt så mycet intressant idag så vi kör på en liten lista istället. 
Vad har du på dig?
Just nu, mina favoritmjukisbyxor och min juicy couture kofta, men i skolan hade jag jeans och en svart tröja med lite spets från Odd Molly. 
 
Hur mår du?
Bra, känner mig lite förkyld och seg men annars är allt bra. 
 
Vad önskar du dig just nu?
Att allt ordnar sig för mig i framtiden med jobb och liknande, och en macbook pro haha. 
 
Vad har du ätit idag?
Två mackor och juice till frukost, klycklinggryta och ris till lunch, mackor och juice till mellis, bakad potatis till kvällsmat och alldeles nyss åt jag två mackor till med juice haha. 
 
Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Netflix, youtube, facebook och massa olika bloggar. 
 
Vad ska du göra imorgon?
Förutom att gå i skolan ska jag träffa mina kompisar och planera en väldigt rolig grej inför i sommar, sen kanske ut och springa om jag hinner det.
 
Senaste köp?
Oj minns helt ärligt inte, förmodligen godis eller något haha. 
 
Vad grät du senast åt?
Jag gråter som bekant väldigt ofta så det var väl igår till Private Practice. 
 
Vad läser du just nu?
Ingenting, förutom skolböcker. 
 
Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävla och fuck tror jag. Svär alldeles för ofta i mitt vardagliga språk haha.
 
Senaste tre inkomna sms/chat?
"Ska jag skriva?" Från Lina. 
"Ja men gör det! Lika bra :)" Från Ida.
"Done" Från Lina.
Angående en grej i skolan haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback