Sista dagen på lovet

Idag är det sista dagen på sportlovet, imorgon drar verkligheten igång igen och jag är inte redo. Precis som efter varje resa blir jag lite smådeppig efter vi kommit hem. Det har inte ens gått två dagar och jag saknar redan Österrike hur mycket som helst. Att imorgon behöva gå upp och ta sig till skolan istället för ut i backen känns så himla tråkigt. Men vi får se det positivt, snart är det påsklov och då bär det av mot en ny liten resa :)
 
I alla fall, idag har jag mest slappat har tagit mig till Kvantum för att handla en nya concealer och lite annat. Jag har även pluggat lite matte med pappa för vi har prov på tisdag och jag pluggade inget under lovet (försökte en gång men det sket sig och efter det pallade jag inte). Men nu ska jag duscha och sen ta en kvällsmacka, kram finisar. 
Bjuder på en bild på mitt största hatobbjekt för tillfället </3


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback