Nattinlägg

Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova i och med att jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Men tänkte bara kika in här lite snabbt och säga förlåt för att jag verkligen är sämst på att uppdatera. Jag skäms typ över att jag i varje inlägg säger att jag ska bli bättre men inget händer. Men jag har mina anledningar. Det händer väldigt mycket just nu, inte direkt i mitt liv men jag påverkas av det ändå och det är bland annat det som gör att jag alltid är upptagen, plus att jag som sagt jobbar också. Så det känns som om att jag inte har någon tid över alls för så fort jag är ledig så träffar jag mina kompisar eller något i den stilen. Men missförstå mig inte, jag älskar att ha mycket att göra och jag tycker det är jätekul att träffa mina kompisar så pass ofta, så jag vill verkligen inte ändra på det. Men bloggen blir ju tyvärr lidande av det. Men jag hoppas ni förstår, och återigen jag ska försöka bättra mig så gott jag kan. God natt fina ni <3


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback