Höstväder igen + no stress

Det fina vädret jag var så glad över stannade inte länge. Idag när jag cyklade till skolan var det kallt, regnigt och blåsigt så det suger ju. Men min dag var helt okej ändå, vi har lite mycket i skolan just nu men det stressar mig inte så mycket. Blir faktiskt nästan aldrig stressad över skolan om jag ska vara ärlig. Jag bryr mig absolut och jag siktar på höga betyg, men jag anstränger mig inte speciellt mycket i förhållande till hur det går för mig och stressar som sagt väldigt lite över det till egentligen. Jaja, nu babblar jag bara. Hoppas ni haft en bra dag finisar, imorgon har jag sovmorgon till 12.40 wiiiee!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback