Min helg

Här har ni tre bilder från min helg, bara matbilder haha men jag har haft en väldigt lugn helg. Vilket har varit ganska skönt. I fredags hjälpte jag Annie och Lois med en grej till studenten och sen spenderade jag kvällen där. Vi satt mest och snackade, åt tacos och kollade på serier. Var längesen vi hade en sån kväll så det var supermysigt och behövligt efter en ganska stressig vecka. Sen kom Alex också och då gick vi ut och gick samt lite annat, en bra kväll. 
 
I lördags gjorde jag verkligen inget värt att berätta, och idag har jag mest chillat och pluggat. Imorgon är det en ny vecka som jag är så otaggad på. Typ alla mina kompisar i skolan är i Berlin med sitt IVÄ (jag går inte samma IVÄ) hela veckan så det suger. Men imorgon är det studentfest (igen) så det blir superkul! Första gången utan Elli dock, vi får se om jag klarar det haha. Nejmen vi ska ha förfest med klassen som vanligt och jag har ju andra att umgås med, men det är ju ändå alltid hon och jag som hänger tillsammans på festerna så det är synd att hon inte är med denna gången. Jaja, nu ska jag snart sova, godnatt. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback