19, fika och tacos

I förrgår, alltså den 24 juli fyllde ju jag 19 år! Jag började dagen men jobb från 7-15 och sen när jag kom hem fixade jag mig lite för vid 18 kom lite släkt över på födelsedagsmiddag (första gången ever den blir på min födelsedag och inte typ två månader efter haha). Johannes kom också efter ett tag och vi åt, jag fick presenter och sånt och sen spelade vi lite sällskapsspel och så. En väldigt mysig dag var det i alla fall.

 

Johannes sov här till igår och efter en trött morgon och sen frukost som vanligt mötte vi upp våra kompisar och fikade på Dallucci som vi alltid gör. Sen spenderade jag kvällen hos annie och lois med bland annat tacos och friends så det var jättekul. Idag jobbar jag till 21, har lite paus just nu så passade på att uppdatera er lite, kram :)



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback