Söndag och nästa vecka

Bild från igår och en för någon vecka sen på Spice n Rice, men åt hämtmat därifrån idag så den fick vara med.

Hej hörrni! Hoppas ni har haft det bra sen vi hördes sista. Det har jag i alla fall, har jobbat lite och igårvkäll hämtade Lina och Julia upp mig så hängde vi lite. Vi körde först runt bara och sen åkte vi hem till Linus där några fler var och där vi spenderade kvällen. Vi kom hem ganska sent så jag orkade inte uppdatera då. Idag har jag inte gjort så mycket nytta över huvud taget vilket har varit ganska skönt. Imorgon ska jag träffa Johannes och på onsdag ska jag träffa Elli, sen kommer Annie och Lois hem efter en resa denna veckan så dom vill jag också gärna träffa. Sen ska jag jobba lite också, men det blir säkert en bra vecka i alla fall :) 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback