Uppdatering

Hej hörrni. Som ni märkt så har min uppdatering varit en katastrof den senaste tiden. Jag ber så mycket om ursäkt för det men jag har prioriterat annat. Jag har ju börjat jobba en hel del och den tiden jag har över vill jag lägga på att träffa Johannes, träffa kompisar och även försöka chilla lite däremellan. Sen har jag också tappat lite intresse för bloggen, vilket ni säkert också märkt.

 

Jag har bloggat sen jag var 12 år och det har varit så roligt att dela mitt liv i snart 7 år (hur sjukt). Men tycker helt enkelt inte det är lika roligt längre som jag gjort innan. Det enda jag skriver om är liksom min vardag och hur intressant är det egentligen? Jag är inte lika intresserad av fotografering längre så det fyller inte så mycket funktion i bloggen, jag målar inte naglarna längre, jag bakar inte så mycket och jag gör inte längre dom sakerna jag brukade skriva om på bloggen. Låter superdeppigt när jag skriver det såhär men det är det inte. Jag är jättenöjd med min tillvaro, men bloggen passar inte in i den på samma sätt längre.

 

Jag säger inte att jag ska sluta blogga, men just nu har jag ingen inspiration så uppdateringen kommer fortsätta vara såhär dålig tills jag hittar det igen. Förhoppningsvis tar det inte så lång tid. Men tills dess så hörs vi när vi hörs helt enkelt. Kram på er allihopa ♥️



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback