För jag har tagit studenten

Jag är tillbaka!! Studentveckan har passerat och det har varit bland den mest fullspäckade veckan, men så himla, himla roligt. Jag ber om ursäkt för uppdateringen, men på grund av dels min egent student men också andras mottagningar och så vidare har bloggen blivit bortprioriterad. Men här kommer i alla fall en summering av min student, som ägde rum i torsdags. Ska även skriva om gårdagen som bestod av skolavslutning och slutfest, men det kommer imorgon. 
På torsdagen började med champangefrukost klockan nio hos Alexander. Förutom att äta och dricka delade vi även ut "klassens" vilket jag och Elli tog hand om (förutom våra egna). Jag blev "klassens sweetheart" som ni ser. Sen skrev vi i varandras mössor (tips: välj en ljus färg i mössan även om du inte tycker det är det snyggaste haha), tog lite bilder och så vidare. 
Sen gick vi till skolan för fotografering och där efter hade vi en ganska lång paus så vi gick allihopa till Linnéparken och hängde där vilket var väldigt roligt faktiskt. 
Sen var det lunch i skolan, har inga bilder från det tyvärr, och efter det sprang vi ut!! Sjukaste känslan någonsin. Även här är det lite dåligt med bilder, men jag är i vilket fall så himla glad och tacksam över alla som kom dit!
Efter det var det dags för flak. Detta var verkligen över min förväntan och jag hade så himla roligt! Skrek tills rösten försvann (som tur var återvände den fort haha) och då fick visselpipan ta över. När flaket var slut fick jag sjukts hem i den fulaste men roligaste och coolaste sjutsen haha (ni ser ju lite på sista bilden, och själva fordonet var en fyrhjuling vilket inte riktigt syns kanske). Så nöjd :)
Sen kom jag till mottagningen där väldigt många redan var, och efter hand trillade det in fler och fler. Återigen, tack så mycket till alla som kom och firade mig! Hade så himla mysigt och roligt. 
 Vid 10 ungefär kom några i klassen hem till mig och så förfestade vi tillsammans inann vi gick till Grace för utgång. Hade en så rolig kväll och en jättebra avslutning på dagen! Har bara denna enda bilden fån det dock tyvärr. 
 
Jag kan verkligen inte förstå att jag har tagit studenten, tror inte det kommer sjunka in förrän till hösten ungefär, när alla andra går tillbaka till skolan men inte vi. Men i alla fall så vill jag bara säga tack till ALLA som varit så engagerade i min student, alla som hjälpt till att fixa, till alla som kom på min mottagning, för alla presenter, min bästa familj och alla mina fina vänner. Speciellt till mamma och pappa, tack för att ni gav mig den bästa studenten jag kunde fått, jag älskar er ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback