K-fest

Igår var det K-fest, vilket är som en stundetfest fas bara för Katedralskolan (därav K). Temat är alltså något som börjar på K, och jag och Elli var utklädda till kuddar. Var väl faktiskt vår roligaste idé hittills (vilket kanske säger mer om våra tidigare utklädnader haha..), sen gick det lite sådär att genomföra den. Det slutade med att jag tog av min bakre kudde innan vi gick till festen och den främre lossnade på vägen då jag fick gå runt och hålla i den resten av kvällen. Men men, det gjorde ingenting. Vi förfestade i alla fall med klassen hos mig igen och det var jätteroligt! Sen drog ti till Deluxe där själva festen var, roligt med lite variation på ställe och jag hade en väldigt bra kväll! Idag har vi studiedag (så jäkla lägligt), så efter jag vaknat städade jag efter igår och sen ikväll ska jag jobba. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback