Hemma från Paris

Heeej hörrni, nu är vi hemma från Paris igen. Vi lämnade hotellet imorse vid halv tio och åkte till flygplatsen. Efter vi checkat in och allt sånt åt vi frukost innan det var dags att invänta boardingen. Flyget blev tyvärr försenat så under väntetiden kollade jag lite serier. Men vid halv två ungefär kom vi iväg och landade i Köpenhamn lite innan 16. Då åt vi lite mat innan vi tog tåget tillbaka till Växjö. Sen jag kom hem har jag packat upp, städat mitt rum, duschat och nu sitter jag och myser i min nya pariströja (haha) innan Johannes kommer hit om lite mer än en timme. Har saknat honom såå mycket så det ska bli supermysigt att träffas igen ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback