Mammas födelsedag

God morgon allihopa, hoppas ni mår bra idag. Det gör jag i alla fall. Igår fyllde min mamma år, grattis världens bästa mamma i efterskott ♥ Jag slutade skolan vid tre och då åkte jag hem och bakade en tårta som vi hade till efterrätt. Vid sju kom Johannes och då åt vi lite kvällsmat som jag glömde fota, men det var lammfilé med vitlökssås och klyftpotatis som var väldigt gott. Efter maten kom några familjekompisar också och fikade, och senare på kvällen åkte jag och Johannes hem till honom där vi är just nu. Han fyller år på tisdag så idag ska han ha lite släktfirande. Sen ikväll åker vi till mig och sover där och imorgon åker jag till Paris :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback