Picknick och jobb

Hej allihopa. Igår hade jag en så mysig dag med Johannes. Vi träffades efter jag slutat skolan och då åkte vi till Ica för att handla lite till vår picknick som vi tänkte ha sen. Vi hade vår 10-månadersdag i veckan så vi ville fira det lite smått. Så vi tog med vårt fika och satte oss vid Växjösjön vilket var så härligt. Efter det åkte vi hem till mig och såg ikapp Robinson och ex on the beach. Hade en jättebra dag verkligen med min fina kille.
 
Idag jobbade jag från 7-21 så det finns inte så mycket mer att säga om det. Är hemma nu i alla fall och ska bara ta det lugnt nu, jobbar 7-20 imon så ska försöka vara lite utvilad. Hoppas ni haft en bra helg hittills!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback