~

Hos Annie och Lois!!:D

Just nu sitter jag hos Annie och Lois och vänta på att de ska äta klart..
Sen ska vi spela straffbubblan!!:D Det är fett nice:P
Jag vet inte vad jag mer ska skriva..
Jag hissar och dissar lite:
1. Det är fett vamt och soligt ute!!
2. Är med mina vänner!!<33
3. Mitt rum är städat:P
4. Jag har de bästa vännerna i världen!!!
5. Det är PÅSKLOOV!!
6. Jag är glad:P
7. Det luktar grillat:P:P Det luktar gott..
8. Min blogg ar blivit fett snygg!!
9. Johanna(mammas och min kompis) har fått tvillngar såå söta (såg dem på MMS:et) två tjejer.. Elsa och Alva!!
1. Har svårt att komma på bra saker att skriva:S
2. Klockans "tick-ljud" stör mig:P
3. Förlorde på bubblan innan=väntar på mitt straff.. hehe
4. Jag är svettig..
5. Tog sönder min glasdelfin igår:(
Kommer inte på mer dåliga saker och det är ju en till bra sak!!!
////Anna!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback