~

Blogglust igen!!!

Hejhej!!!
Som sagt jag har fått lust att blogga igen!!! Wiihooow!!!:D
Idag har vi varit i vår sommarstuga. Det var ganska kul, roligare än jag trodde iaf;)
I övermån börjar skolan igen:( palla med det nu asså!!
Jag är just nu hos Annie och Lois(skulle kanske sagt det direkt??). Jag väntar på att de ska äta klart.
Jag och Lois spelade "tvånansking" innan!! Det var kul, förutom att jag fick bollen på mitt finger så naglen blev lite blå.:(
Imå har jag fett lust att gå på stan, eller jag vill gå på stan nu men gör det nog imån. Ska fråga Annie och Lois sen om dom vill följa med!!:) kul om dom vill det:) Om dom vill så kanske vi kollar den nya affären i linnegallerinan, vi skulle tittat för ett par dagar sen men vi hittde den inte:O Men nu vet jag att den heter typ "TGR" eller nåt sånt.
Detta blev ett långt inlägg men skit i!!
Just det en sak till: Rambo är väärldens söötaste huuund!!
Ekänn att han är det:P
///Anna<333


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback