Frågor..

FRÅGOR...

Här kommer lite frågor från en mina vänner bok!!

Namn: Anna

Smeknamn: inget

Födelsedag: 24 Juli

Födelseort: Lund

Hårfärg: blond

Ögonfärg: blå

Längd: snart 1,50

Skola: Pilbäckskolan

Klass: 6A

Favvo-ämne i skolan: NO

Idol: Marny Kennedy

Favoritspel: Utan tvekan

Hobby: Klättring, sitta vid datanoch va med kompisar

Favvo-TV-program: Kompisar på nätet

Bästa bok jag läst: Vet inte

Favvo-mat: Tacos och pannkaka

Vill bli när jag blir stor: större:P

Min högsta önskan: Vet inte.. att få en hund kanske

Jag är för det mesta: Glad Arg Ledsen Fnittrig Trött

Bild på mig:



///Anna<33


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: lois

hi hi det var skoj

2011-04-20 @ 14:57:45
URL: http://epicislois.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback