Hej alla!!

Jag är hemma från skolan idag.. jag är sjuk fortfarande:((
Idag vaknade jag kl halv 11. Sen dess har jag bara tittat på TV och suttit lite vid datan och ätit flingor.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Jag visar en dikt(inte jag som har kommit på det)

Jag sådde några blommor,
en för varje vän.
Jag tror att det var fyra,
men särlskilt mins jag en.

Det blev höst och vinter och blommorna de dog,
men på våren kom de åter,
men bara tre stod kvar och log.

Sen kom regnet med moln stora grå,
näst gång jag fann dem, så var de bara två.

Sen kom solen med allt ljus den har,
och plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar.
Du härdaddes i solsken, du druknade i regn.
Men en sak är säker: Du är en riktog vänn!

Kör dagens sötis också:

                
SÖÖÖT!!!

///////Anna!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Söt :D Och krya på dej Anna!!! Är inte som vanligt utan dej juuuuu!!!!!

2011-04-04 @ 17:19:08
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback