Sorry och förlåt...:P

Hejhej!!
Förlåt för att jag inte har bloggat nåt idag. Har haft en del att göra.
Som sagt jag är frisk nu så var i skolan. Det var jättekuul att träffa mina bästisar igen.
Men Annie var sjuk:((( Krya på dig!!!♥
Vi hade dans på idrotten.. mend motsatt kön! BORING. Fast lite bättre än vad jag hade trott iallafall.
Efter skolan var jag på extraslöjd. När jag kom hem åkte jag mamma max och kalle till grand samarkand. Jag köpte en ny jacka och två nagellack(rosa) Sen åt vi där det var jättegott. Sen har jag inte gjort så mycket mer...
Orkar inte visa bilder på sakerna... jag är lite lat idag:P
Kan typ inte kopiera bilder så kör ej dagens sötis nu. Kanske sen vi får se.

//////Anna<33


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback