15 dagar!!

Dag 1 – En bild på mig + 10 sanningar om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favoritårstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 8 – Bild på mig och mina bästa vänner.
Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 10 – ”Take me back to”, en dag du skulle vilja leva om och varför.
Dag 11 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 12 – Någonting jag ångrar.
Dag 13 – Vad jag åt idag.
Dag 14 –Mitt senaste inköp.
Dag 15 – Vad jag gör när jag är ensam hemma


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: simone

Sött foto :D

2011-08-04 @ 12:03:42
URL: http://simoneh.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback