dålig uppdatering idag igen:(

Idag började vi klockan 8.15. Förta lektionen var musik, vår första.
Det var inte så kul, men det blir kanske roligare framöver...
Vi hade oxå vår första NO- lektion, dom verkar bli roliga:D
Vi hade oxå SO, svenska och lite annat vanligt.

Efter skolan åkte jag lois ocj jennifer till GrandSammarkand:D
Vi hade jättekul, men jag köpte inget som är värt att visa.
Sen skulle vi åka buss hem, och av nån anledning  brukar vi alltid ha väldigt roligt:P Inget undantag,
Fråga inte vad vi gjorde;))
När jag kom hem så åt jag tacos och nu sitter jag här och bloggar:)
Hejdå!!



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Lina

jorå!

hur mår du? :-)

2011-08-27 @ 10:46:35
URL: http://linasliiiv.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback