Hejsan hoppsan!!

Sorry för min dåliga uppdatering idag.
Jag annie och lois har varit hemma hos jennifer.
Vi hade jättekul!!! Fast annie gick hem efter ett tag.
Sen när lois var hemma och åt så gjorde jag och jennifer oboy.
Vi tog AASMYCKET pulver, mer än halva glaset.
Det var inte så speciellt gott. Sen hällde jennifger saft senap kattmjölk och grön karramellfärg i sin.
OCH HON DRACK DET!!!!!! Hon sa att det var det äckligaste hon hade smakat.
Sen visade hon mig hur man lägger in headrar(eller vad man säger när det är flera...)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

hahaha xD

2011-08-11 @ 22:18:34
URL: http://jenniferitis.blogg.se/
Komentar från: lois

var det fransk senap eller vanlig?

2011-08-11 @ 22:38:20

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback