The day todayy

Idag hade vi en kort sovmorgon, till 8.30.
Första lektionen var SO, sen hade vi matte och så NO.
Detvar aaskul!!:D Man skulle titta med microskop på gråshuggor.
Det var skitroligt!!!:D:D Jag skulle skrämma annie och jennifer genom att ta upp en och hålla den nära deras ansikten. Man kan ju säga att det funkade;)
Sen hade vi en till No lektion. Då skulle vi koka vatten med hjälp av eld, det var oxå kul:)
Efter skolan så var jenniferoch lois här, vi målade naglarna spelade twister, gitar hero och dampade:P
Jenniferdampade verkligen, inte så som hon brukar utan MYCKET mer:D
Blev inte så nöjd med mina naglar så kommer inte visa bilder.
Nu ska jag kollla lite bloggar, C yaa!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDES

jag har haft en fin dag. v

2011-08-30 @ 20:19:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback