10 saker du (kanske) inte visste om mig:

1. Jag älskar fina citat.
2. Jag har väldigt lätt för att skratta, när jag väl börjat kan jag skratta åt allt.
3. Mina favvo-chips är naturchips med lök- och svartpepparsmak.
4. Jag och Lois har skapat en ögonspråk. "Ja" är en blinkning o.s.v. Inte på allvar bara för att vi hade tråkigt:P
5. Jag har gått på dans, en termin.
6. Jag älskar ullstrumpor!!
7. Jag brukar ofta räkna hur många timmar jag kommer sova innan jag somnar(snodde idén av jennifer, men jag gör det).
8. Jag går väädigt ofta(speciellt i skolan) in i dörrar eller väggar. Har jag sagt det innan??
9. Det roligaste med skolan är att äta!!
10. Sen jag fick gratis SMS har jag messat jättemycket. Speciellt med jennifer.
 



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback