Awesome jul!!!

Tänkte berätta om gårdagen!!
Julafton(om nu NÅGON har missat det, kommenra isf så får du 100 spänn:P).
Först vaknade jag, då hade mamma och pappa valt ut ett varsit paket till oss(mig, max och kalle) som vi skulle typ har kul med under dagen.
Jag fick.... EN BLIXT TILL MIN KAMERA!! Den ägde, bilderna blir sååå mycket bättre!!
Men den har en jävla massa funktioner som jag måste lära mig;)
Kalle fick en bilbana(jätterolig faktiskt, jag testade...hehe) och max fick ett dataspel.
Sen så gjorde vi oss iordning och så.

Vid 2 ungefär så kom gästerna(mormor, morfar, jens och rambo).
Vi åt julgodis och kollade på Kalle Anka!!
Sen åt vi mat, det smakade bra. Fast jag äter inte så mycket av julmaten med i alla fall.
Sen kom "tomten". D.v.s jag.
Det gick jättebra :P
Jag tappade bara skäget och luvan två gånger.
Sen delade vi ut julklapparna.
Jag fick massa fina och roliga saker.
Kommer som jag sa visa sen.
Efter det så njöt vi av julen...haha!!
TACK!! allihopa för alla presenter och för att ni gjorde min jul AWESOME!!! ♥

Visst var jag fin som tomte?? :P




Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback