Igår...

Förlåt att jag inte bloggade igårkväll.
Vi hade gäster. Min kusin(Johan, vuxen) och hans tjej(jennifer), Johans föräldrar och farmor.
Vi åt antricot(stavas?) med potatis. Det var gott.
Sen åt vi vaniljglass med hallon och kaksmulor. Mums fillibabba!!
Sen spelade jag, max, kalle och Johan Wii(tennis för er som undrar).
Sen kollade jag, max, kelle och Jennifer i några skolkataloger.
Dom gick vid 00.00(asså 12) så jag orkade inte blogga efter det.
Idag vaknade jag väl inte på det bästa sättet. Kalle satte sig i max rum(bredvid mitt) och satte på en smurf-låt jättehögt.
Så jag vaknade, och var väl inte precis jätteglad. Men nu har jag nyss ätit fattiga riddare!!
God frukost i alla fall.
Kramizz!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback