Julavslutning!!

Har nyss haft en av de bästa skoldagarna i mitt liv(typ).
Vi hade julavslutning!!
Först hade vi bild i 55 minuter, sen gick vi till vårt "huvudklassrum" och kollade på film.
Den hette Hipp Hipp Hora, den var bra.
Till den åt vi chips, godis, papparkakor, kokosbollar och julmust!!:)
Sen lurade vi Per(en av våra kontaktlärare), han skulle typ ut och hämta nått då la vi ett plastpaket typ på hans stol. Sen när han satte sig så lät det jättehögt!!
ALLA skrattade!!:D
Efter det hade vi rast.
Jag, annie, jennifer, soffan, lois och benazir hade julklappsutdelning. Asså vi gav varandra julklappar.
Det var jättekul, och det blev mycket papper.
Jag fick massa fina saker, kan visa sen!!
Sen åt vi lite, det blev pannkakor!!
Efter det var det några uppträdaren osv i gympasalen.
Det var kul och dom som uppträdde var bra!!
Sen precis innan vi skulle gå testade vi annies elektriska penna(hon fick den av mig).
Man får en stöt om man trycker fram spetsen.
Vi testade på Per:P
Det var AASKUUUL!!!!
Sen gick vi hem(intessant?)
Aja nu ska jag koka några kolor.
Juliskramis!!



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: lois

du glömde ida på paket saken!

2011-12-22 @ 20:31:40
URL: http://galnalois.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback