Mobbad på stan:P

Tjenare!!
Gissa var jag har varit idag?? På stan!!
Gissa vem jag var där med?? INGEN!!!
Nejmen direkt efter skolan åkte jag till stan.
Själv som sagt. Asså man känner sig skitmobbad... alla går ju men nån/några och så kommer man där själv.
Men jag låtsades som ingenting och gjorde det jag skulle(vilket var att köpa julklapp till Jennifer) och sen åkte jag hem.
Och när jag var typ 5 meter ifrån ser jag hur bussen jag skulle ta åkte!!!
Så jag hade altså missat den..
Så jag ställde mig och väntade på en annan buss. Som var tio minuter sen.
Men sen kom den, och full med folk. Jag hade tur som fick en sittplats(ändå var det en sån "dålig" plats).
När jag kom hem slog jag in det jag köpte.
Jaa, det var min dag det.
Vad har ni gjort idag??
Inte för att jag tror att någon svara men i alla fall;)


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Anonym

Har också haft en redigt trevlig eftermiddag. Stack ut med min kära mamma och shoppade lite. Hittade massor med julklappar, till både unga och äldre.

Började följa din blogg igår kväll. Den verkar jätte trevlig och du är en grymt söt tjej!

Har tyvärr ingen egen blogg, så vi får försöka prata genom din. Kommenterar gärna mycket, om du vill det. Du skrev ju att ingen kanske skulle kommentera, men det kan jag gärna göra!

Tacksam för svar.

Kram/ Emma.



Ps, kanske skriver rätt vuxet. Men är bara 15 år. Haha, får berömm i skolan för det. Men kanske inte här.

2011-12-19 @ 19:16:07
Komentar från: juliaericson

vad gör du :) ?

2011-12-19 @ 19:41:17
URL: http://radiosignal.blogg.se/
Komentar från: Inaa

najs :)

2011-12-19 @ 21:10:40
URL: http://knaset.blogg.se/
Komentar från: Anonym

Heeej !! :D

Var med i min Dagens julblogg tävling nuu ;D

den 23 kommer det att vara 12 vinnare som ska lottas ut till 1 vinnare!!

Som vinner länkningar på min blogg,facebook fanpage, och min vanliga Facebook :)

samt ett smycke designat av "Byahfelt"

Så va med nu!! :D BLI JULAFTONS BLOGGEN ;)

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/utkast-dec-19-2011.html#comment



& här förklarar jag hur man tjänar pengar på sin blogg =)

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/sa-lagger-du-upp-annonserna-tjanar-pengar.html#comment

2011-12-19 @ 23:30:09

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback