Dagens låt!!

Åt nyss frukost. Idag åket jag som sagt till stugan. Kommer inte kunna blogga när vi är där.
Vi kommer hem senast fredag. Nu ska jag gå och pack lite med jag kör dagens låt först:

Dagens låt är: What are words, med Chris Medina.
´
Chris och hans tjej skulle gifta sig, men tyvärr råkade tjejen ut för en bilolycka. Men lyckligtvis överlevde hon.
Då skrev han denna låten till henne. SÅ JÄVLA FIN!!! Titta på HELA videon.

Hejjddåå!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: SANDRA-EN JÄVLIGT BRA BLOGG!

så jävla fin låt!!

2011-07-06 @ 11:15:56
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/
Komentar från: soffan:D

2011-07-06 @ 15:11:56
Komentar från: Soffan:D

Jag älskar den låten <333 Krammizz

2011-07-06 @ 15:12:59

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback