Framme!!

Nu är vi framme i stugan. Vi har plockat lite smultron. Det finns aasmånga!!
Kommer visa bilder när vi kommer hem. Nu ska vi snart gå ner till bryggan:)
Har inte jättemycket mer att säga. Blogger på pappas datan som sagt. Bra att han tog med den.
Nu ska jag gå en runda med Rambo medan mamma fixar fika som vi ska ha med oss till bryggan!!
Har tyvärr ingen bild på denna datan.
Bye bye!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

Hej du!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna TVÅ VALFRIA UNDERKLÄDER FRÅN MISS MARY!! På denna tävling kan du välja mellan olika underkläder, som bland annat korsetter, badkläder, bh, trosor m.m.



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske är du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

2011-07-06 @ 14:44:10
URL: http://submit.blogg.se/
Komentar från: Daniella Perkhed

Kommentera min blogg så är du jätte mega gullig! :D

2011-07-06 @ 15:28:57
URL: http://pperkhed.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback