Hallojj!!

Hejj!!
Har haft en asrolig dag med Annie och lois och jennifer.
Vi tittade på film spelade king och tiousen(ett spel med tärningar). Vi spelade oxå skipbo.
Är typ ett kortspel. Sen vid halv 8 elr 8 typ gick jennifer hem.
Jag annie och lois spelade ett spel i en glittertidning. Man fick olika utmaningar.
Lois tex skulle låta mig elr annie måla läppstift på henne smtidit somn vi hade ögonbilden.
Det var AASKUUL!!!! Sen skulle jag säga till simon(annies och lois storebror) att han var söt.
Kom hem för typ 10 min sen.
Ciioaaa!!!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: annie

hehe och du MENA det erkänn

2011-07-31 @ 23:07:49
URL: http://tjejernaviddatorn.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback