Ingen rubrik...

Förlåt för dålig rubrik, kom inte på nåt bra:S
Snart kommer mamma och pappas kompisar hit.
Jag har mest solat idag, men det var bara soligt korta stunder:(
Har badat oxå såklart. Jag läste min Harry Potterbok när jag solade, har bara ettoetthalvt kapitel kvar... vill inte att den ska ta slut;) Tur att jag har två till lånade från stadsbiblioteket(den jag läser nu är köpt).
Nu spelar mamma och pappa Free fallin' med Tom Petty and the heartbreakers(torojag stavade rätt).
HÄR är en länk till den på YouTube(dom lyssnar på Spotify). Den kanske inte är så ny men bra ändå:)
Nu ks ajag gå och klä på mig(sitter i bikini);)



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Victoria Eklund

Sv: tackar! :)

2011-07-05 @ 19:02:37
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Komentar från: Jannica

Tack så mycket ! Sj har du en fin blogg :) Jag gillar också harry potter sjukt mycket ! Har alla filmerna utom dom sista :) kram !

2011-07-06 @ 18:03:37
URL: http://jannicaekstrom.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback