bakat

Bakat!!

Kom hem från evedal vid ca 10. Det blev senare än vad vi hade tänkt.
Annies lås gick inte attlåsa upp så vi ringde Annies pappa så han fick komma och hjhälpa oss:P
Jag badade faktiskt!!! Det var skiiitkallt!!!

Som rubriken säger så har jag bakat så här kommer bilder:

Det är ägg och socker... ser inte så gott ut jag vet:P
 

 
Detdär ser kanske lite godare ut.. eller??

Där var den klar... nästan.
Det är samma kaka som jag gjorde för några dar sen. Så när den är helt klar ser  den ut såhär:
 
Mamma ska ha med sig den till jobbet!!

Nu ska jag sova så GOD NATT ALLIHOP!!

just det: Jennifer ska till liseberg imån(hon är ledig från skolan) Hoppas du får det lika kul som jag hade när vi var där!!!Jag kommer sakna dig i skolan!!♥


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: ella

Japp, säger till när vinnaren är utsedd ;) kram

2011-06-09 @ 17:14:49
URL: http://photobyella.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback