Hejj på er

Hejj på er!!

Idagi skolan tittade vi på gamla faktafilmer som vi gjorde i fyran.
Om heliga birgitta. Fyfaan vad vi skarattade där inne. Hördes typ till Japan...:P
Alla var så små.:)
Efter skollan var jag jennifer ocj lois och soffan på grand. AASKUUL!!!
Men soffan gick hem lite tidigare än oss:S TRÖJAN SOM JAG SKREV OM FÖR ETT TAG SEN FANNS IGEN!!!!!:D
Så jag köpte den. Jag köpte också skor och en tröja på newyorker. Kanvisa bilder imån...eller ikväll.
Men när vi skulle hem så gick bussen paj eller nått så vi fick gå mer än hälften av vägen:(

Nu är vara kompisar här och vi tittar på talang och äter chips!!
Ha det bra!!

Bryr er inte om koftan som flyger i bakgrundern:P


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback