Inget att göraa!!

Har inget att göra så gör dom här frågorna(har inte hittat på dom själv)

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn?
Nee
Vad gjorde du under din förra födelsedag? Va med familjen
Vilken tid vaknade du idag? Klockan elva typ
Vad gjorde du igår runt midnatt? Låg i sängen och lyssnade på ljudbok
Någonting du längtar till? Min födelsedag!!
Senaste gången du träffade din pappa? Innan när jag giuck ner och frågade var alla va(det var så tyst)
En sak du vill ändra i ditt liv? Nääe
Har du nånsin pratat med nån vid namn Jens? Jaa min morbror heter det :P
Vad gör dig irreterad just nu? Det är för vaarmt
Lång eller kort? Kort ca 150 cm.

DIN/DITT FÖRSTA:

Operation? Ögonen(jag tittade på näsan med ena ögat, opererade två gånger)
Piercing? Öronen
Tatuering? Har ingen
Bästa vän? Annie(vi blev bästisar i början av ettan..typ)
Husdjur? Har aldrig haft nåt.
Alokhol du drack? Har inte druckigt alkohol.

Ciao!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback