raspberry

Raspberry!!

 

Åt hallon innan!! aasgoot. Känns verkligen att det är sommar!1

Nu ska jag jennifer annie och lois till evedal så vi ses ikväll!!

Kramizz från mig!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jennifer

S.v Sorry att jag inte kunde följa med ut till evedal, jag hade precis kommit hem från ridningen och skulle hoppa in i duschen :/

Annars så skulle jag följt med <33

Jo, jag ska åka till Liseberg i morgon, så kommer inte till skolan imorgon ;)

Jag sa till lois att jag inte kunde vara efter jag hade duschat, trodde hon fattade att det va för att jag skulle till Liseberg och att hon hade sagt det till er! Fast antar att hon inte sa något om de ;)

Jaja, nu vet du iaf!

Fast jag kommer på fredag ;)

I <3 U!!!

2011-06-08 @ 20:47:29
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback