Några snabba frågor...

Favvo...

  1. färg: mörklila
  2. låt: typ alla med Marny Kennedy:p
  3. pogram: Kompisar på nätet
  4. film: Harry Potter ( 1an 2an och 3an)
  5. nagellack: mitt vita graffiti och ett vitt med en smal pensel

Senaste...

  1. personen jag fick SMS av: Min lillebror(Max) det stod att jag skulle komma hen ch äta:p
  2. personen som ringde mig: Max(han sa att jag skulle komma hem och äta eftersom jag aldrig läste mitt SMSxD
  3. personen du kramade: Min lillebror(Kalle)
  4. personen du bråkade med: Max
  5. personen du pratade med: Mamma
  6. saken du köpte: Tröjan som jag berättade om innan

Ha det bra!!

//Anna<33<33


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback