Helgen!!!

Har precis laddat upp lite bilder, som ni vet städade jag innan.
Nu ska jag berätta om helgen:

Igår så var jag hos mormor och morfar. Vid 11.30 kom Annie och Lois dit och hämtade mig. Jag skulle följa med dem och grilla på Hissö. De var en till familj med också. Den´familjen hade med sig två hundar. Jag, Annie och Lois lekte med dom typ hela tiden.
När jag kom tillbaka till mormor och morfar så spelade vi lite spel och tittade på TV. Vi tittade på "smartare än en femteklassare". Detvar bra faktiskt. Sen sov vi där.

Idag på morgonen eller så blev mitt öra blött(vet ej varför) så jag gick till badrummet för att torka av det. Då var jag tvungen att ta av mig örhänget.Då råkade jag tappa det i handfatet så det åkte ner i det där hålet. Eftersom mina hål är gansk nya så får jag inte vara utan örhängen för länge, då kan hålet växa igen. Men sån tyr var fick mormor och morfarut det sen..pussst. Sen vid typhalv fyra hämtade mamma och pappa oss och vi åkte hem.

Här kommer lite bilder på mormor och morfars hund Rambo..Ekän SÖÖÖT!!!






/////Anna!!!



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: OÖ JBUFWÖ

Va söt den är ååååå

2011-03-23 @ 15:40:43
URL: http://epicislois.blogg.se/
Komentar från: Anna

Vem är du som kallar dig: OÖ JBUFWÖ

2011-03-23 @ 17:30:34
URL: http://annazplace.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback