Idag är det onsdag...

...vilket betyder att dagen började med spanska. Efter det hade vi idrott som var tråkigt.
sen hände det ingetmer kul i skolan. Efterskolan var det fiol. Det var väl sådär. Men jossan gjorde en stor miss. Hon skulle köpa godis ur en atomat eller vad det heter. Det var typ luckor för varje sak. När men betalar och trycker kommer den luckan man valde fram(suger på att förklara jag vet). I alla fall så skulle hon köpa daim. När hon hade tryck fram den så såg hon att det redan låg en där som nån hade glömt. Så om vi barahade kollan innan så hade hon sluppit betala.. men nu tryckte hon bort den:S
Efter fiolen bakade jag den där tårtan till mamma. Eller en del av den iallafall. Ska snart göra resten. Nyss åt jag mat ocg innan det målade jag naglarna(vitt graffiti och olika färger i bakgrunden).
Kommer nog bilder på tårtan senare...kanske:p

////Anna<33



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback