rolig kväll

Hallojsan!!

Ska först berätta om igår(blev inga bilder, eller jo på godisskålen men palla visa dom, vi hade väl för mycket annat för oss)

Egentligen skulle alla komma(sofia lales annie lois och jennifer). Men jag fick aldrig tag på Soffan, sen ringde Jennifer och sa att hon inte kunde. Sen kom Lales Annie och Lois:D
Först spelade vi stressig stress(inte kortspelet). Sen lagade vi tacos.. sen åt vi tacosen:P Vi fick massor av skrattanfall.. och väldigt många läskspott i vasken:P

Sen tittade vi på Harry Potter och fången från Azkaban:D jättenra film. Sen spelade vi stressig stress igen. Men jag hade fått ont i fote:( så vi gick istället för att springa.
Sen gick alla hem och då duschade jag sen satt jag vi datan tills mamma max och kalle kom hem igen. AASROOLIG DAG!!!!:D

Dagen idag blir nog mest en chilldag:P

Snabb bild på gårdagens outfit:


/////Anna<3


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback