Grand Samarkand!!(again)

Kom nyss hem från GS(grand samarkand).
Var där med Jennifer. Vo hade jätteroligt!!!!
Lois skulle också följt med, men hon mådde inte bra:/
Krya!!!<33
Jag hittade iaf en tröja på NewYorker som jag älskade!! Men den fanns inte i min storlek:S
Och jennifer "tappade bort sin mobil".
Så hon  och jag letad igenom typ hela MAXI, men den var inte där.
Sen när vi är på väg hem så hittar hon den.
Gissa var??
I sin väska!!
Man ba: Kollade du inte där eller. Hon ba: Joo men den var inte där då.
Jag tänker: Nej, den dök bara upp sådär.
Men det var jätteroligt. På hemvägen fick vi en skrattatck. Vi skrattade hela vägen hem!!




Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback