Världens bästa dag!!

HEJSAN!!!
Har haft en sjuuukt rolig dag idag.
Jag, annie, jennifer och lois var ju som sagt i Jönköping och badade.
Vi hade aaskul!!
När vi åt så råkade lois slänga sin tallrik(stavas?) i papperskorgen. Den var hemmifrån och INTE en sån man ska slänga. Så hon gick till kassan för att får hjälp. Han öppnade soptunnan och så att hon skulle ta upp den själv. Ååå, hennes min asså. Glömmer den aldrig!!
Efter det var vi på en skitstor galleria!! Fast jag köpte inget.
Sen var vi på ikea. Vi satt i en soffa och ropade saker till andra. Typ: Guud vilken skön soffa, eller: Åå vem vill inte köpa denna??!
Man kan väl säga att vi drog till oss en del uppmärksamhet.
Till dig som skrev den kommentaren om min fot:
Jag har tagit bort bilden nu. Eftersom du tydligen retade dig väldigt mycket på den.
Och nej, jag tror inte att jag är bäst på att blogga.
PS, jag vet att du är samma person som kommenterade det där om dikten som JAG hade skrivit. Och så skrev du en kommentar där det stod: Vill att du ska sluta tro att du är bäst på att fota. Om du ska skriva så onödiga kommenatrer så kan du väl i alla fall skriva ditt namn. Våga stå för din åsikt!!
Om du inte gillar min blogg(vilket du tydligen inte gör), kolla den inte då.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Tuva Andersson

Skönt att allt är bra med dig! Med mig är allt bara toppen! :D

2011-11-02 @ 21:15:37
URL: http://tuvaaandersson.blogg.se/
Komentar från: Malin ^^)

Jo det e toppen här med! :D

2011-11-02 @ 21:59:29
URL: http://youknowmallin.blogg.se/
Komentar från: - Style by Tove †

sv; Kanon bra själv?

2011-11-02 @ 22:00:02
URL: http://tovestyle.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback