Torsdagen den trettonde oktober åt tvåtusenelva

Fail...↑

Gjorde ett inlägg på morgonen, men de publicerades inte:O
Så nu vet ni det.
Idag hände det inget speciellt, Annie var sjuk. Krya på dig<33
Jag blev värsta orolig eftersom jennifer var sjuk igår.
Så jag trodde jag skulle behölva va själv hela dan.
Men Jennifer kom...puuustttt.

Efter skolan så bakade jag och lois scones. Dom blev jättegoda.
Sen gick jag hem och bakade chokladbollar.
Mycket bak idag:) Det gillas...
   Vid 18.30 kommer mormor morfar Jens(morbror) och Rambo hit!!
Det var därför jag bakade, för att vi ska ha nåt att fika.
Aja nu ska jag hitta på nåt anna, ses!!

Bild från sommarstugan, Max och några till hade nyss gått.
Rambo blev ledsen typ så han stod i fönstret och tittade vart dom gick.
Såå sött!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback