2011- 09- 06

Idag hade vi som sagt sovmorgon.
Det var ju sköönt!! Fölrsta lektionen var engelska(blää...)
Sen hade vi lite vanliga lektioner. Bland annat två No lextioner. Dom var rätt roliga:)

Efter sklan så gick jag lois och jennifer hem till mig!! Vi målade naglarna, kommer bilder senare.
Sen skapade vi en blogg till lois. Jag och jennifer fixade designen åt henne!!
Fast och fick ju välja oså men vi fixade det. Hennes blogg hittar ni HÄR!!!
Nu ska jag gå och ta kort, See yaa!!

Har inte så många bilder på denna datan, så det får bli en på söta Rambo-Pambo;)



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDES

Jo den har börjat fint. Gör du nu?

2011-09-06 @ 19:28:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback