Frågor om prylar:

Fotografering:

1. Gillar du att fota?
Gissa...
2. Vad har du för kamera? Nikon D3100
3. Brykar du fota månen när det är fullmåne? Neej, jag blir en varulv.. mohaha.
4. Brukar du ta porträttbilder? Ja
5. Brukar du fota blommor? Japp
6. Har du tagit nån bild som du blev sådär AASNÖJD med? jaa det har jag väl
7. Brukar du fota personer i din familj? Neej
8. Har du med dig kameran till skolan? Nope
9. Har du med dig kameran när du är hos dina kompisar? Om vi ska sova över.
10. Har du visat en suddig bild på din blogg? Jaa

Mobilfrågor:

1. Gillar du din mobil?
Ja den är väl bra
2. Har du mobilen med dig i skolan? Nepp
3. Brukar du glömma mobilen hemma? Jaa typ alltid
4. Har du med den på stan? Yesbox
5. Skulle du kunna leva en vecka utan mobilen? jaa det skulle jag nog
6. Har alla i din familj en egen mobil? Nej inte Kalle(7 år)
7. Har nån i din familj bättre mobil än mig? Ja
8. I så fall, vem? Pappa.
9. Brukar du ta kort med mobilen? Inte längre
10. Har du visat upp mobilbilden på bloggen? Ja innan jag började ta kort med mammas o pappas kamera.

TV:

1. Gillar du att kolla på TV?
Jaop
2. Tittar du varje dag? Oftast
3. Vilken var den senaste filmen du såg? Solsidan
4. Har ni platt ellet tjock-TV? Både och
5. Favorit porram? Top model, kompisar på nätet, Jon Kate o åtta barn m.m
6. Har ni många kanalen på er TV? På hösten/vintern
7. Brukar du och dina vänner kolla på TV? Ibland
8. Har ni fler än en TV i ert hus? Ja
9. Skulle du klara dig utan TV i en vecka? Tror det
10. Skulle du vilja ha en TV på ditt rum? Nej, eller om jag bara fick en så skulle jag ju vilja det, men jag önskar mig inte det elr så.

Dator:

1. Sitter du ofta vid datan?
Ja
2. Varje dag? Ja
3. Skulle du klara dig en vecka utan dator? Om vi är på semester
4. Gillar du bärbara elr "vanliga" datorer mest? Bärbara
5. Har du en egen dator? Neej
6. Om inte, vill du ha det? Samma svar som med Tv:n
7. Sitter du vid en bärbar elr "vanlig" dator nu? Vanlig
8. Är du en datanörd? JAA
9. Brukar du använda fler en en dator per dag? Jaa
10. Brukar du lyssna på musik när du sitter vid datan? Ibland

Mitt rum:

1. Har du mer än en matta i ditt rum?
Neej 
2. Har du en säng?
Nej jag sover på golvet *HAHA* klart jag har en säng. 
3. Är du nöjd med ditt rum?
Inte just nu håller på att ändra det lite så det blir finare
4. Har du ditt rum på över eller undervåningen? Över 
5. Delar du rum med någon?
Nope
6. Har du böcker i ditt rum? Jaa
7. Har du mer än en bokhylla i ditt rum? Typ
8. Vill du ha större/mindre rum än vad du har? Mindre
9. Bäddar du varja dag? Nej för fan
10. Har du städat på ditt rum nu? Sådär


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Lois

det du kallar "Vanlig dator" heter stasjonärdator eller hur det nu stavas;p

2011-09-17 @ 21:40:44
URL: http://galnalois.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback