Friday in my heart!!

Yess, idag är det FREDAG!! Grymt härligt!!
Vi söutade tolv i skoan idag, fast jag och jennifer stannade knar i skolan och drack juice. Jag vet hur dumt det låter:P
Sen när jag kom hem bakade jag sockerkaka, mums!!
För er som använder picnik kan jag komma med en bra nyhet:
Det har ju lagt ner, men det finns ett pogram som heter http://picmonkey.com som är typ exagt likadant:) Bara att det ser lite annorlunda ut.
Och det kommer mer grejer dit sen, för sidan är inte klar.
Så jag tipsar om picmonkey!!:)
Btw: Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 10, ifall någon undrar. Fast vi fixade en testversion först så jag kunde se om det var bra. Den har gått ut nu, men vi ska köpa det nu i helgen:)



Tre bilder jag tog innan idag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback