6 saker du (kanske) inte visste om mig:

1. Jag redigerar inte mina bilder mycket alls.
2. Mitt favoritobjektiv är mitt macroobjektiv. Det tar jättefina närbilder/poträttbilder. LOVE IT!!
3. Jag har nyss börjat läsa HP och de vises sten på engelska. Den är jättebra!!
4. Jag älskar att läsa teenagerposts!!
5. Jag saknar Florida skitmycket!! Jag skulle vilja åka dit nu och bo på exagt samma ställen, lika länge och göra exagt samma saker;)
6. Jag vill ha mycket längre hår, typ till mitten av revbenen.

Teenagerposts!!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Tack så mycket sötiz :)

2012-04-21 @ 16:11:56
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback