Bara för att jag tycket det är kuul!!

UTSEENDE:

Hårfärg? Blond

Ögonfärg? Blå

Längd? 1, 55 m kanske

Vikt? -

Skostorlek? 36

Klädstorlek? XS

 

FAMILJ:

Vad heter din mamma? Petra 

Vad heter din pappa? Joakim

Har du syskon? Japp:)

Många? 2 bröder

Har du en stor släkt? Vet inte..

Har du kvar alla mor&farföräldrar? Nää

Känner du alla i din släkt? Alla jag vet om, haha!!

Vem är du mest lik i din familj? Mamma, tror jag

 

VÄNNER:

Har du någon bästavän? Fyra stycken

Har du många vänner? Tillräckligt

Vad tycker folk om dig? Fråga dom

Vem har du känt längst? Annie

Vem vet mest om dig? Ingen

Hatar du någon? Hatar och hatar, stör mig som fan på, hehe

Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Vet inte jag, men hoppas inte det;)

Är du rädd för att bli utan kompisar? Nej, eller det klart att jag inte vill det. Men jag går inte runt och oroar mig över det.

 

SKOLAN:

Har du bra betyg? Helt okej, typ som alla andra

Skolkar du? Nej

Vad heter din skola? Är det dumt att skriva det?

Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Nej, inte direkt

Vad heter din favoritlärare? Per

Försover du dig ofta? Nää

Gillar du skolmaten? Nej, men vi ska få eget kök nu (dom håller på och bygga om) så det blir väl godare då!

Har du många kompisar i din skola? Typ alla jag har går på skoan, haha!!

Hur många går i din klass? 20

 

FRITID & INTRESSEN:

Går du i någon sport? Nej, haha 

Vad tycker du om att göra? Fota, slappa, träffa vänner, data m.m

Vilka sporter har du gått i? Gymnastik, dans, simning, klättring

Lever du för någon sport? Nej

Är du vältränad? Inte speciellt

 

MUSIK, FILM:

Vad har du för musiksmak? Ingen speciell 

Har du alltid haft samma smak? Vet inte

Vilket är favoritbandet? Inget

En bra låt: The a team, Ed Sheeran 

Vilken är din favoritfilm? Harry Potter, Solsidan

Vilken film framkallar starka känslor? I taket lyser stjärnorna (inte för att jag sett sen, men läst boken), Jag saknar dig

Hur beskriver du musik? Vet inte 

Vad är bäst, film eller musik? Filmer

 

RESOR:

Hur många länder har du varit i? 10, om man räknar sånna man bara åkt igenom

Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Italien, Frankrike, Beligen(åkt igenom), Tyskland(åkt igenom) Holland(åkt igenom), Cypern, USA!!!

Har du bott utomlands? Nope

Vart isåfall och hur länge? -

Kommer du från något annat land? Är halvfinsk, men född och uppväxt i Svea Rike

Har du släkt från något annat land? Finland

 

DÄR DU BOR:

Vart bor du? Södra Sverige

Hur bor du? I ett vitt hus

Har du bott där hela ditt liv? Nej



Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Lois

du kan vara lögn, jag har aldrig hört nån snacka skit om dig :)

2012-08-16 @ 07:23:19

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback