Grand Samarkand!!

Hej på er!!
Idag efter skolan åkte jag, jennifer och lois till Grand Samarkand!!
Det var kul, och jag hittade två saker fdaktiskt. En tröja och en ansiktsmask.
Sen när jag kom hem hade mamma köpt tigthts och strupbyxot till migg. ett par sånna beiga strumpbyxor nivet? ska ha dom till helgen, vi ska på fest. Sen ett par svarta lite genomskinliga strumbyxor. Och två par svarta vanliga tights. Vilket verkligen behövdes, efter som ALLA min svarta tight har gått sönder, hehe!!
Tack mamma<33
Sämst fokus...


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

Har lagt upp vår fina lilla videoblogg inne på Gina på youtube nu...dock på fel hål! Men pallade inte ändra :P

2012-08-29 @ 19:22:23
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Komentar från: J E N N I F E R F O T O

juuuste, på onsdag kl 18.15 så kommer de upp ett bekant face på svt1 :)
Gissa vad?
Vår älskade William Spetz!!

2012-08-29 @ 19:30:48
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback