Mina födelsedagspresenter!!

1. 500kr - från mormor och morfar
2. Presentkort på Newyorker - från Jens(morbror)
3. 300kr - från farmor
4. 300kr - från mamma och pappa
1. Ring+armband - från Sofia
2. Halsband - från Max(lillebror)
3. Örhängen - från mormor och morfar
4. Örhängen - från Max
Här är en tydligare bild på ringen och de små örhängerna
Ringen är myycket finare irl.
1. Nagelplattor till mitt Stampnailkit. Bokstäver och andra mönster - från mamma och pappa
2. Special nailpolish från Konad, också till mitt stampnailkit - från mamma och pappa
3. Nagelklistermärken - från annie Lois och Jennfier
4. Nagelglitter - från Annie Lois och Jennfier
5. Tre nagellack från IsaDora - från Kalle(lillebror)
Fick två par bokstavsmallar till, av mina vänner. Men jag ska byta dom till några andra mönster ist.
1. Harry Potter and the Goblet of Fire - från mamma och pappa
2. Harry Potter and the Half Blood Prince - från mamma och pappa
3. Harry Potter and the order of the Phoenix - från mamma och pappa
4. Harry Potter and the Deathly Hallows - från mamma och pappa
Såg nu att jag satte nummer 2 och 3 i fel ordning. Order of the Poenix kommer först egentligen.
1. Godisburk - från Jens(morbror). Det var mer i innan med det år jag upp, hehe!!
2. Marabou Digestive - från Sofia
1. MOBIL - från mamma och pappa
2. Hårinpackning - från mamma och pappa
3. Hårspännen - från Sofia
4. Hårnålar - från mamma och pappa
5. Minitofsar - från mamma och pappa
6. Tofsar - från mamma och pappa
Fick också 5 par jättesnygga kortstrumpor. Men typ alla är i tvätten så jag visar inte dom.
 
TACK TILL ALLA FÖR DE SUPERFINA PRESENTERNA!!:D


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Ella

Fina saker :)
SV: inte så mycket!

2012-08-27 @ 14:58:15
URL: http://duojagg.blogg.se
Komentar från: Sara

Låter ju som ganska bra födelsedagspresenter! :)

2012-08-27 @ 19:42:27
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se
Komentar från: Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

Grattis ! :) Härliga födelsedagspressenter!

2012-08-27 @ 21:02:29
URL: http://familyportrait.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback